Urnomat

Wysyłka i zwroty

Zasady Wysyłki i Zwrotów

Wysyłka
1. Wysyłka zamówionych produktów odbywa się w terminie do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia przez Sklep, o ile w opisie produktu nie zaznaczono inaczej.
2. W przypadku zamówień obejmujących produkty produkowane na zlecenie lub sprowadzane na zamówienie, termin wysyłki może wynieść do14 dni roboczych.
3. Koszty wysyłki są ustalane indywidualnie w zależności od wagi, gabarytów oraz miejsca dostawy zamówienia. Koszty te są podawane Klientowi przed finalizacją zamówienia.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do ustalenia indywidualnych kosztów wysyłki dla zamówień znacznie przekraczających gabaryty lub ciężar standardowej przesyłki kurierskiej. Klient zostanie poinformowany o tych kosztach przed nadaniem towaru.

 Odstąpienie od Umowy
1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionych produktów.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
3. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest do odesłania produktów na adres: SILENTA spółka komandytowa, ul. Prusicka 24C, 55-100 Trzebnica, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy.
4. Koszty zwrotu produktów ponosi Klient, chyba że Sklep wyraźnie zgodził się je pokryć.
5. Sklep dokona zwrotu wszystkich otrzymanych od Klienta płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Zwroty i Reklamacje
1. W przypadku otrzymania wadliwego produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
2. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej na adres: SILENTA spółka komandytowa, ul. Prusicka 24C, 55-100 Trzebnica lub drogą elektroniczną na adres e-mail: [email kontaktowy].
3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, numer zamówienia, opis problemu będącego podstawą reklamacji oraz żądanie Klienta dotyczące sposobu rozpatrzenia reklamacji.
4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji drogą, którą złożył reklamację.
5. W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy, zwrotu zapłaconej kwoty lub udzielenia innej rekompensaty uzgodnionej z Klientem.
6. Koszty przesyłki reklamowanego produktu ponosi Sklep, jeżeli reklamacja została uznana za uzasadnioną.
7. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Scroll to Top